Telefon: +36 20 321 1913 | Email: info@gulyas-speedart.hu

Magyar
English
  • Peloponnészosz fésziget, érintetlen nyers természet.Háttérben a Tajgetosz.

  • Horvátország-Rab sziget. Hatalmas nyílt tér, tengeri levegő,csekély forgalom.Hibátlan!

  • Koratavasszal egy katana a círuszok alatt

  • Valahol a Vértesben.

  • Ciripel a tücsök,károg a varjú,nyáriszellő alatt virágzik a repce.

  • Moci a málnásban.

  • A motorosok paradicsoma.Végtelen mennyiségű szerpentin,kifogástalan minőségű aszfalt.Grossglockner Ausztria.

  • A legizgalmasabb egyenes úta a kanyar! Grossglockner Ausztria

  • Egy tökéletes kanyar és egy tökélétes nap.Wildalpen Ausztria

  • El Camino kétkeréken.Budapest-Liszabon-Budapest 8300 kilométer 11 nap alatt.

  • Rövid pihenő útközben portugália felé.Háttérben a Sierra Nevada

  • Menet közben is próbáltam fotózni. Egy véletlenűl elkattant felvételből készült ez a képkivágás.

  • Naplemente a parafaligetek mentén.A horizonton túl már Liszabon.

  • Horvátország,Adria.Forró aszfalt,hideg sör.Minden körülmény tökéletes egy fantasztikus motorozáshoz.

  • Off road. Irány a nagy kékség!

  • Vadkemping és tábortűz,valahol a horvát tengerparton.

  • A Velodrom Millenáris kitűnő helyszíne az általam restaurált motorok kipróbálásának.Korhű ruhák és fantasztikus versenyhangulat.

  • VIDEO

  • Elsőnek mentem fel a páyára - VIDEO

  • Jaj de jó a gravítáció! fotó:Everling Csaba

  • Motorozás a falon.

  • A futam vége. Itt mindenki nyer!

  • A huszas kergeti a hetest.

  • GUZZILLA éjszakai futama a Millenáris Velodrom pályáján

  • Fut a Guzzi éjjel nappal a buli nem áll meg!

  • Kakucsring,nyilt nap a versenypályán.Szép az idő meg a köridő!

ÚTON,ÚTFÉLEN

Ez a fejezet kicsit kilóg a sorból,de úgy érzem enélkül nem lenne teljes a munkáim bemutatása. Itt nem kézzelfogható dolgok, tárgyak vannak jelen, hanem bizonyos események melyek inspirációt,ötletet,adtak a későbbiekben szobraim megformálásában. Mint a bemutatkozásban említettem, gyerekkoromban nagyszüleimnél töltöttem a vakációt vadregényes környezetben. A dunamenti ártér és kiserdő rengeteg kalanddal és kihívással kecsegtetett. A környékbeli gyerekek rendszeresen összeverődtek délutánonként,és önfeledt tombolás vette kezdetét. Aztán egy alkalommal megjelent Pufi egy lepukkadt öreg, kék füstöt eregető Pannoniával. Ez volt az a pillanat amikor minden fiú lepukkadt, kék füstöt eregető Pannóniára vágyott,köztük én is. Abban az időben vidéken szinte majdnem minden sufniban, pajtában akadt valami öreg romos kétkerekű jármű. Nem kellett sok idő ahhoz hogy mindenki a saját maga által lomtalanított,buherált mocival jelenjen meg a grundon.

Ahhogy teltek az évek és egyre nagyobbak lettek a motorok úgy a távolságok és a megtett kilométerek is elkezdtek hízni. Már nem csak a kis erdő körül meg a sóderbányák között száguldoztunk,hanem egyre távolabra messzebre kalandoztunk a világban teljesítőképességeink határait feszegetve,keresve a kihívásokat.

Első nyugat-európai körutazásom egy Suzuki Katana nyergében történt 1991-ben. Keresztül az olasz Dolomitokon le egészen Rómáig. Az évek során aztán megfordultam Portugáliában, Spanyolországban, Franciaországban, Görögországban, Lengyelországban. Olaszországban,Ausztriában,Szlovéniában és Horvátországban többször is.
Nehéz lenne bemutatni a sokezer kilométer eseményeit, ezért ez a néhány kép egy kis ízelítő a kalandok és motoros események hangulatából.